söndag 9 mars 2008

Storfisk register

Jag håller på med ett register som visar alla spö fångade Laxar 10+, Öringar 6+
och Rödingar 4+ i Vänern och Vättern.
Jag har samlat på detta en längre tid.
Vissa har lite offulständiga uppgifter.

Mitt register: http://abu-trolling.se/10+/

Jag tar med fisk som jag fått via mail och muntliga uppgifter.
Hittat på Internet.
Ställer inga krav på att uppgifterna är kontrollerade med vittnen.
Vill man ljuga om sin fisk är det upp till var och en.

Jag kommer att lägga upp det officiellt när det är klart, tar någon vecka till.
Finns det bild kommer den med.

Alla som vill lämna in uppgifter om fångst kommer med i registret.

Har du några fiskar som bör vara med?
Vill du bidra med det är jag tacksam.

**************************************************************
Bästa hälsningar:
Mikael Risberg
Mobil:070-5822469
mikael@abu-trolling.se
www.abu-trolling.se
**************************************************************

Inga kommentarer: