söndag 20 april 2008

3e 3.8kg nöjd gäst i båten



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Massagem, I hope you enjoy. The address is http://massagem-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Jag bokar bara märkt din blogg risbergsblogg.blogspot.com på Digg och Stumble Upon. Jag tycker om att läsa era kommentarer.

Anonym sa...

Jag behövde skriva ner en kort varsel köpa till tack för alla fantastiska förslag som du placerar på denna webbplats. Min långvarig Internet uppslag har vid målet av dagen erkänts med tillförlitlig information och tekniker för att handla med mina medarbetare. Jag skulle påstå att flera av oss läsare verkligen allvar turen att leva i en viktig plats med ganska många bra personer med insiktsfulla pekare.